Maig
20
Enviat el 05/20/2009
Filed under ( Oh Tri Ne , Internet , Tecnologia ) per Dani Koetz

mooncup 150x150 MoonCup: O absorvente em copinho Preocupava era la seva àvia? Res! Les dones sabem el que és, cada mes. (Bé, almenys la majoria insisteix que la menstruació).

El temps passa, els coixinets canvi, un cop de peu en algun moment (no recordo la proposta de estil d'absorció d'edat ecològics reutilitzables? ACE! ) i ara tenim una altra opció tecnològica.

Vaig pensar que la hiperventilació RE Rolim un post parlant d'això de la Copa de la Lluna : un "tassa" de silicona que s'insereix que volia i quan s'omple, vostè treure, netejar i tornar a utilitzar. Vols escriure un tanc de diafragma. D'acord amb el lloc dura fins a 10 anys, és hipoalergènic, medi ambient i està disponible en dues mides per al valor de 19 lliures.

I després Gúria? Curtis?

(69) Comentaris Enllaç Nota

Llegiu també:




Què passa? T'agrada? Deixa el teu comentari

messsias el 21 de maig de 2009 a les 24:54 am #

hahahahahhahahaahhah a ridno aquí ... però no ha de ser divertit per usar-lo allà! només un comentari .. quan vostè pren, la noia en el vídeo obre la mà per sortir ... i això passa en Talsi volgut TBM? hahahahahaha tan bé en l'italià ... ... allà ... hahahahaha


Liv 21 maig 2009 a les 06:16 #

Urgh!
No ha de embrutar-se les mans en el fang i tot?
Cada vegada?
Per què havia de "buida" de vincle amb la mateixa freqüència amb la qual absorbidor de canvi, seria complicat ...
Per no parlar que ser una molèstia, oi? La primera vegada, passat i només he fet servir un ginecòleg (mini), gairebé em moro ... Jo estava a punt de 01 a.m. amb l'ensurt de veure el que solia, no deixen de fer mal / molestar / nip / moure / moviment, ja saps, així que vaig prendre i mai s'utilitza en la vida ...

Oh, no, jo prefereixo el tradicional mateix no ... fins i tot em vaig acostumar a la nova tapa tova, i és difícil trobar la tela seca per aquí ....

Potser no és el medi ambient, ni econòmicament, però és més higiènic.

Bona sort a aquells que decideixin provar la trequinho. P


Liv 21 maig 2009 a les 06:19 #

Estic realment horroritzada. Vaig a tenir malsons.


Ana el 21 de maig de 2009, a les 4:45 pm #

Nananananna
De cap manera!
Que no sembla higiènic.


Fabio Hakoyama el 21 de maig de 2009, a les 05:40 pm #

alguna noia podria explicar millor ... perquè no hi ha mà amb Akela muuito no s'entén, així com opcions de compra i presa jeje


Agda el 21 de maig de 2009 a les 18:06 #

Urgh! q horror de ..
q molesta imagino que ha de ser!
solts dins la DOQ que s'ha d'estendre a tots hauahaushasuas ..


Mariana el 21 de maig de 2009 a les 19:31 #

No, no brut,
no cal ficar la mà en goo ...
i no és absorbent, és un col · leccionista, així que no tira la humitat natural i no és dolorós com a objectiu .... ¿no és així no se senten, no fan mala olor, l'intercanvi amb la mateixa freqüència d'un pad normal (si Mto mala sort) de la és el contrari d'absorbent esterilitzat abans i després del cicle, i es renta amb sabó cada vegada q treure, no hi ha bacteris junts ... bé, les coses no són reutilitzables bruta i incòmoda ja que la majoria pensa ...

A més, els col · leccionistes no s'han associat amb l'endometriosi o SCT ...

Sé lah, tothom pensa que vostè desitja, utilitzeu q vulguis, però miren a una altra banda perquè només és "diferent" .... ja hi ha ne bruta? busquen conèixer abans de parlar fàstic fàstic q ajuda a veure?


vallessya bosc el 21 de maig de 2009 a les 20:01 #

Noies ... Estic d'usuari de la "tassa" i va dir que no va ser desagradable o molest o qualsevol cosa que has dit ... una comunitat a orkut "Collectors & Co" parlant molt sobre els col · lectors .. Fes un cop d'ull, obre la teva ment, si més no s'informin una mica més (que sempre és bo saber coses noves que ens poden a favor).
FICADI.

Ah, felicitats per la iniciativa del propietari del bloc ;)


tenir el 21 de maig de 2009 a les 20:03 #

em va regirar l'estómac en imaginar la idea ..


Llum del Foc el 21 de maig de 2009 a les 20:41 #

Em segueix semblant estrany bales


roger el 21 de maig de 2009 a les 20:43 #

Per què la menstruació? parli amb el seu ginecòleg i demanar més informació al respecte:

http://www.gineco.com.br/semmenst.htm

PD: Jo no sóc ginecòleg, sóc enginyer, però crec que una pèrdua de períodes de temps.


Thiago el 21 de maig de 2009 a les 20:55 #

Wow, quina bogeria! S'ha de prendre el temps per fer soroll com el dibuix d'un suro!
Mira, va prendre la copa arriba a la dosi correcta .. blaargh kk


Linda el 21 de maig de 2009 a les 22:25 #

Bé, no és tan nou com així. Encara hi ha una gran manca d'informació que és estrany i els prejudicis.

Que mai ha utilitzat un concepte previ del col · lector ...

Nosaltres el fem servir aquí per aclarir que no són com molts pensen.

El col · lector és més higiènic (sempre que siguin higièniques)
És convenient, sense brutícia, sense molestar-se.

Molt més còmode que un tampó i externs.

El tot la brutícia interior, a més de productes químics, els bacteris proliferen els favors externs, a més de ser una molèstia terrible entre les cames.

La sang menstrual no fa olor, no entra en contacte amb l'oxigen.

Estic d'acord i ja no visc sense el meu. Menstruando era molt més simple. No em sento mullada, no senten la sang que corre durant el dia. Dormo amb la meva camioneta i m'oblido que estic fent servir.

A maravilhaaa!


Fernando Quirino el 21 de maig de 2009 a les 23:36 #

Cargols, citant el vell Rafinha Bastos: "Vaig a somiar amb aquesta merda d'avui!" Oo
Traumàtica ...


Tatihou el 22 de maig de 2009 a les 01:01 #

No ha de embrutar-se les mans en el fang i tot? [2]

suuper ridícul i una altra per mostrar com, la nena va obrir la mà allà [2]

kkkkkkkk

Veig, que ha de prendre la seva virginitat (que és qm) ¬ ¬


vallessya bosc el 22 de maig de 2009 a les 09:39 #

Així que, nois ... per a aquells que només consideren la virginitat com un himen, el col · lector realment tenen molta oportunitat de prendre la seva virginitat, però ¬
Amb tot, tinc dos llocs web que parlen dels col · lectors, així, són les seves pròpies opinions, de l'experiència, fes un cop d'ull i tractar d'estar obert a almenys saber.
enllaços:
1) http://www.vegvida.com.br/modules/news/article.php?storyid=19

2) http://ganguedohipertexto.blogspot.com/2009/05/sangue.html

Oh, només una cosa més: la menstruació no és una pèrdua de temps ... res la menstruació és un procés natural del cos humà ...


rafael el 22 de maig de 2009 a les 10:30 #

poden associar estrany, però em va semblar una bona idea, però jo no sóc una dona per la qual cosa seria millor O_o
però com sóc dona no parla molt, i em sembla estranya dona de la menstruació com repugnant, mai he tingut res a fàstic del meu cos, res de res "-.-

@ Tatihou, però crec que es perd l'himen, però la virginitat no és, si més no en el meu concepte, l'himen és només una il · lusió ;)


LIH el 22 de maig de 2009 a les 10:31 #

Només per sortir, seria un moc total! I comptar l'aigua, així que havia de passar només per a rentar tot ... bé, jo diria que no es converteixi en uashausahs ecològica RES ¬ prefereixen la higiene normal, més i més còmode! ^ ^


Gabi 22 maig 2009 a les 13:46 #

ACE ACE ACE! Oo


Mooncup: La copa absorbent | Insoonia el 23 de maig de 2009 a les 16:54 #

Font [...]: Oh! Tri Ne! [...]


AlexiaVega el 23 de maig de 2009 a les 20:42 #

imatges en un bany públic, com esbandida merda Akela?


Fernanda el 23 de maig de 2009 a les 22:06 #

No sembla tan repugnant com així, és la por a la fuga mentre dormim, el que pot passar? ah i altra, que sembla una mica gran, no cal ser verge per usar-lo? No crec porq. es dobla de tal manera que sembla que els que entren en una verge, però el que és hora de deixar a la vagina? en què és verge, que ha de fer mal no? : S i també a prendre, que no es va amb compte abocar uu Però tot el que no és tan difícil com sembla, va ser fins i tot millor del normal, no se sent la sang que va al absorbidor ha de ser correcte meravellós? : S


Web en línia el 23 de maig de 2009 a les 22:35 #

Això és més repugnant. hehehe


Tcaetano el 24 de maig de 2009 a les 22:18 #

No ho vaig fer servir, però em va semblar molt interessant. Estem en una etapa en què ha de ser renovable pensaments sobre temes ambientals. Algú ha detingut a pensar en el temps que es necessita per trencar un absorbent? I com una dona fa servir tampons al llarg de la seva fèrtil? Per a aquells que desconeixen, un absorbent té més de 100 anys a descompondre, és a dir, fins avui en dia ja no es descompon absorbent .. que va a morir i les escombraries seguirà sent entre els que són aquí ...


Fernanda Bilula el 25 de maig 2009 a les 00:06 #

Crec que seria molt més honest dir: "Anem a fer un sacrifici per al medi ambient i l'ús de la pileta" de vendre la idea que és més net i més còmode. Vostè pot veure els vídeos que la informació no és veritat. En això per mi és bona estratègia de màrqueting per vendre un got de 70 o més amb la causa ambiental real com una forma d'aconseguir els interessos capitalistes.


Ariane! el 26 de maig de 2009 a les 16:09 #

Sincerament, estic sorprès pel nombre de dones / nenes que estan disgustats que ve del cos. Quin és el punt de disgust de la menstruació? El Liv va dir que quan ella fa servir tampons, molt molest. Home, el vaig fer servir durant tres anys i mai vaig tenir problemes. Si el problema era sentir el tampó probablement el va posar pel camí equivocat. Odi externa absorbent, ja que sempre irrita la pell.

Crec que la Mooncup és una alternativa molt interessant! Jo tranquil · lament. Fins i tot si és alguna cosa per "aconseguir els interessos capitalistes", com Fernanda Bilula va dir, crec que és una cosa curiós, una cosa agradable a la vista i veure si realment val la pena.

Bé, almenys, ho intentaré.

Em va encantar el missatge. (I)


ANITA el 26 de maig de 2009 a les 18:43 #

que ha de fer mal MASSA!
kkkkkkkkkkkkkkkk, imagina sentir en aquesta copa no oO


Mariah el 26 de maig de 2009 a les 20:32 #

Wow, realment, era curiós, jo mai havia vist un negoci, em va animar molt, fins i tot més q pateixo d'al · lèrgia amb absorvenete externa i m'agrada ficar-se amb els interns, em sembla que a la farmàcia qqer?


Vídeos, jocs i blocs |! Asttro el 29 de maig de 2009 a les 24:32 pm #

[...] El famós dany Polaroid està de tornada! Fair Play - Per tant, jo mai havia vist GRÀCIES PER FUMAR Mooncup: La forma de tassa absorbent Diversos de cridar l'atenció a la seva parella. o no! Els set pecats d'una Gates foto molt [...]


Juliana el 29 de maig de 2009 a les 16:07 #

Les belleses princesa dolça somni que ni tan sols pot utilitzar el B, perquè diuen que fa mal, mai no ho faria servir.

Jo faria servir si se sent còmode, i em van deixar nets, cap problema
El que dóna no és caminar amb aquest paquet entre les seves cames.


Jamie Barteldes l'1 de juny de 2009, a les 05:54 pm #

Jo ús i és bastant còmode. No puc entendre com va passar tant de temps amb exterior absorbent.


Fabi l'11 de juny de 2009 a les 18:43 #

Puc utilitzar la Mooncup fa uns mesos i mai vam tenir un problema. Més aviat, crec que molt més agradable que els tampons o extern. Jo ja no cal portar taps a la butxaca. I la Mooncup no necessiten ser rentats tot el temps, però tothom està parlant. com es diu al lloc, que només ha d'esborrar el contingut i netegi amb un paper. Aquí està tota dona, si es pot carregar un munt de tampons a la butxaca, no costa res caminar amb un mocador per netejar la Mooncup.
Què hi ha de treure i, qui sap que el seu cos no tindrà els mateixos problemes.


yaracléo 6 juliol 2009 a les 7:00 am #

També em sembla molt divertit com repugnant de sang menstrual la dona i entrar en el cos! Després de llegir els comentaris que també sentia curiositat sobre d'una altra cosa: ¿Algun de vosaltres ha posat una mica més gran i més gruixut que aquesta copa a la vagina ....? Puche haver estat mala sort!
De tota manera, jo faig servir, l'amor, que jo recomano. No per a la traducció, traducció, no prendre, no se sent mentre es fan servir. Sí, vostè ha de fer un aprenentatge al principi, però hem de fer això per a totes les noves coses de la vida? El més difícil és trobar la mida adequada per al cilicone pininho (no fer mal, cada dona té a veure quin és la mida òptima de pininho per a vostè) i el lloc ideal per col · locar el vidre de manera que no es vessin. A continuació, només la pràctica.


yaracléo el 6 de juliol de 2009 a les 07:01 #

... No són cares!


Laila el 10 de juliol de 2009 a les 08:41 #

Increïble com la gent té prejudicis amb les coses noves, prefereixen aturar-se al temps (em refereixo als comentaris estúpids que vaig llegir a dalt). Tothom pensava que els més experimentats i les dones segueixen insistint en la contaminació i l'ús de tampons que no se sent còmode, només perquè no pot aprendre coses noves, una llàstima.
Prefereixen utilitzar una part humida i plena de bacteris entre les cames i el trobo normal. Oo


Jo vaig viure el 30 de juliol de 2009, a les 4:30 pm #

He comprat el meu aprovadíssimo és. Aquestes noies no saben el que els prejudicis han desaparegut, encara en l'edat de pedra, mentre que la dona moderna i conscient del que gaudir de la comoditat de la modernitat ha d'oferir. ;)


Fudêncio el 15 d'agost de 2009 a les 17:53 #

He llegit diversos comentaris de les nenes. "Fastigós". "Això és fastigós", "es fa un embolic la mà." És el mateix bany és el que la majoria de les noies posa a la boca, xuclar insaciablement durant hores en els motels de la vida per aquí i de vegades ni tan sols sap qui és amo del bigulim que estan xuclant, acaba de conèixer estimats. No obstant això, la menstruació "Oh fàstic." El que ningú té dret de disgust. RSSSS. Cul Fudêncio de Souza.


sabrina el 25 de setembre de 2009 a les 24:22 pm #

ecaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Tähteä el 8 de desembre de 2009 a les 10:02 #

Tinc por de posar la copa gegant em d? S'executa quan es em pot ser bastant ... amb v ^ q Melech Fins i tot una mica de temps per prendre a les mans, SERVIR aigua i sabó per això!
Sé que aquestes alternatives ara i estic gaudint de les idees ...

OQO Eeecaaaaa eh senyor "Fudencio de Souza", va escriure la dona ... crec!


Renata 26 desembre 2009 a les 3:00 am #

felicitacions pel post, és genial trobar gent intel · ligent a la xarxa que desitges informar coses interessants i saludables; D
abraçades


victòria el 3 de febrer de 2010 a les 21:39 #

Crec que realment em molesta a una molt gran i imcomoda quan vaig a haver de sortir és un noi horrible i té una llarga


Mayra 19 febrer 2010 a les 8:00 pm #

i aquí utilitzo tb el soroll és un gran avanç! pren un temps per agafar-li el truc de posar en el lloc correcte, però després d'una acurada sómais és que un té amb el seu propi cos. Els aconsello a tots. i crec que les nenes / dones han passat el temps per arribar a conèixer-se millor, conèixer el seu cos, si t'agrada i no sentir fàstic pel que els permet generar vida.


Tähteä l'1 de març de 2010, a les 7:10 pm #

Vaig tornar a llegir el coments aquí (jo sóc el mateix Tähteä Renata amunt) ... com es pot trobar una "pèrdua de temps" indispensable per a la generació de la vida? Mel, el seu cos petit i encantador només existeix a causa de la sang menstrual! Home, no "pertanyen" a cap tribu ritual, però he après a respectar la meva cicle menstrual i fins i tot agrada (tot i absorbir ODI: totes em donen al · lèrgia), la dona AM, co-creador amb Ell que va fer el món.

Un cop més, moltes coses són molt més repugnant i no els importa ... sentir-se bella i sortir a parlar a tothom (veure coment anterior).

Felicitacions per al lloc creatiu!

Bjinhusss


Sofia el 6 de març de 2010 a les 11:42 #

Jo prefereixo el buffer, que empenyen a l'interior i no sentir. ha de sentir això, perquè és molt baix! i els vessaments? muahaha xD


Sofia el 6 de març de 2010 a les 11:43 #

Jo prefereixo ob!
i si això es vessa? ¡Puaj!


Lu el 10 de març de 2010 a les 15:13 #

Wow, la quantitat de "caça", va comentar ...
Per als que van dir que l'ús de l'aigua qo serà gran per rentar, si us plau deixin d'escriure ximpleries ... L'impacte ambiental produït per la quantitat d'absorbents de bolquers sol ús és gran, la meva filla ... És el càlcul de quant gasta en ella, i es multipliquen.

Qui ha dit que es "vessament" també? Tens una vagina o un bol gegant? : |

Ets tan qo món d'aquesta manera: moltes persones no saben res q i es nega a aprendre de la bèstia perjudici de ...

Així és, vostè manat de ximples, mantingui enganxat tampons amb una gran quantitat de productes químics q sens dubte generar un càncer d'úter en pdf vcs! Seguiu usant amortidors externs plens de clor i un munt de q TBM químics poden causar càncer, així com al · lèrgies a la pell.


Deborah 4 abr 2010 a les 16:43 #

Jo tinc una i m'encanta! Em vaig acomiadar de la dermatitis del bolquer! \ O /

No canviaria per res.


emily 21 maig 2010 a les 07:06 pm #

hauria de ser molt millor que aquests del normal q, però la necessitat de vendre aquí al Brasil.

i aquest negoci de la menstruació com repugnant, no? segle XIX van cridar i van preguntar per les seves idees de nou.


L'home curiós el 21 de maig de 2010 a les 23:33 #

Amic, ser amable amb la meva hemmmm lectiu recomana Blackie!


Marilia 22 maig 2010 a les 24:01 am #

Vostès són un grup de ecochatos!
Volen preservar el medi ambient, comencen les petites coses, començar a educar els nens a no crear hàbits que els adults. No ens volen, som de l'època absorbents un sol ús, Mooncup es troba aquest maleït fred. Per mi això és una marca de brutícia més gran. Volen preservar el medi ambient, crear un absorbent un sol ús que pot ser degradat en menys temps. No vull que em digui que això és súper higiènica, òbviament no, llevat que s'escalden amb cada ús.
I una altra vegada, estic farta dels meus residus, sí, els terminis, és una pèrdua i ha de ser rebutjat. És més, si els ximples que diu que no fa olor! Fa pudor massa, i jo sóc una persona ordenada! PERÍODES de sang no és només la sang, les cèl · lules mortes i tenen altres coses.
No disgustat del que surt de tu? Menjar merda i beure orina per preservar el medi ambient, pel que no serà l'alliberament dels seus excrements en el medi ambient!
Perquè la sostenibilitat del medi ambient no ha de pensar només en el medi ambient, sinó en l'evolució humana, així com! Qualsevol espècie que no és involució, Darwin va dir una vegada que!
Així que, estimats, no vull ficar a la gola, dient que és repugnant i encara critiquen a aquells que estan en contra!
Gràcies, ecochatas!
Jo mai ús aquesta merda!
Marilia - Gestió Ambiental - Rio Grande do Norte.


fernanda el 25 de maig de 2010, a les 1:22 pm #

gostie la idea, po més upesquisar. n és potser una alternativa a l'absorbent problemàtica comú. ada què és aquesta cosa més frescurinha problemes, sembla ser bastant mal · leable i tb vàter. gràcies per la punta


Links de la setmana "OnDica el 25 de maig de 2010 a les 15:24 #

[...] Tassa absorbent? [...]


Camila 3 juny 2010 a les 09:42 #

Crec que les dues persones increïbles que estan disgustats pròpia mesntruação és! AFFF!
Tinc molta curiositat per provar, per cert, algú té idea d'on trobar al Brasil?
Sempre he volgut una alternativa ecològica a la absorbent, encara més que jo mestruo suficient, però la tela no té el coratge, imaginar el molt que hauria de ser rentades! Però trequinho un rentat de silicona, bé, es veu molt millor!
Per descomptat, no ha d'entrar en el rotllo de paper higiènic públic ...


Flavinha 23 juny 2010 a les 9:15 pm #

Bé, a qui li resulta desagradable, no ho facis sexe oral, encara més ... En vdd trànsit, serà millor que no raspallar-se les dents, fins i tot més! Q jo crec que vostès prenen les coses més repugnants en q el seu període! Oh, n'hi ha prou amb la mentida i la hipocresia de la gent!
Estem tractant aquí amb una qüestió molt important: el medi ambient higiènic absvorvente llavors veuria que suren al vàter?


Cleo Silva el 24 de juny 2010 a les 00:17 #

Bé ... Juliana, són incapaços d'usar OB és una bella dorment princesa ..? Quins seran els que no poden utilitzar les tovalloles i diuen que és un paquet enmig de les cames? Els nostres avis paquets de tela.
Per tant, guai que seria el que no es pot utilitzar. Bé si és així, tractar la copa!
Però la llei és el respecte a la gent i no anar trucades en fred i tal ..


Bibi 4 juliol 2010 a les 18:37 #

Vaig tractar d'usar per als dos cicles consecutius. És cert que no se sent. Se sent la seva presència, sí. Tinc la profunda coll uterí, de manera que només podia introduir tombat, el que redueix considerablement la viabilitat de poder canviar-la. La superfície que té l'aire d'aquestes funcions, sent irregulars, crec que a mesura que la dona és higiènic, seran residus microscòpics incrustats el que considero perillós per a les dones que han d'utilitzar per més de cinc dies, com en el meu cas, solen tenir el meu període a la setmana. Extracció no era tan fàcil, els programes han de fer llit. Sí, vostè les mans brutes per introduir-lo en funció de la intensitat del seu cabal i tb brut quan ho retiri. No crec que "fresc" que es disgusten sang de la menstruació, no només la sang, és tb restes d'endometri que va créixer dins teu com a mínim dues setmanes. Té olor característica i forta i no és bo tenir les mans brutes cada vegada que va a canviar un "Mooncup".
He fet servir i no aproven. Jo prefereixo els tampons, que es col · loquen, són imperceptibles. Quant a la història que els tampons poden causar càncer, a fer una ullada a google sobre aquestes "llegendes urbanes" que circulen a Internet: desodorants, talc, bidet i dutxa ... tot el còlon causa la tuberculosi càncer, tant per tants mites.


Natalia 4 juliol 2010 a les 19:04 #

Bé em va agradar la idea, algú aki d idea quant costa i on comprar-lo? pq fins ara no es troben en qualsevol lloc i lloc en el q no es veu al Brasil no ha de vendre p, sincerament ara un bon detesten palhçada el negociat a la pròpia menstruació, anem dins teu no ta, ta dins del cos de altra persona, la gent arriba a aquest extrem q llavors q és considerat d'una altra manera pot haver odiat cada mesmo.A altres aquesta tecnologia, i et queixes, me'n recordo molt bé de la meva tia i la meva àvia em deia com amortidors de p van ser de l'antiguitat, totes les teles , de la FAA de debò cansa rentar diverses vegades Akil ne? Qui utilitza aquest Mooncup, que va ser creada p que vol fer servir, no estava malament que la majoria de la gent ha vist i experimentat pitjor surten parlant negoço.A flavinha és totalment correcte, de tenir relacions sexuals i besar el sexe oral a la boca d'algunes persones que no saben on q em pego la meva boca va menjar parts privades oq s de rentar i ve a parlar i només de disgust perquè es pot utilitza el negociador d'uns 10 anys, si no fos tan segur Napo va ser provat i aprovat. comopor exemple causinhas, s'utilitza la lava i l'ús d nou, quin és el problema? Alguna vegada han disgustat llavors fins i tot la seva pròpia orina i prendre les seves pròpies causinha.
Solbes és algú en algun lloc d'aquest lloc és els preus de venda o de p em diu aquestes coses. Només has d'enviar un correu electrònic, natericcarr@yhoo.com.br
bxs


Joanne Ferrari en 7 juliol 2010 a les 00:39 #

bona nit al personal nacional trobar un lloc que vaig trobar la Q ven bonic preu .. http://www.lojacenter.com/loja/product_info.php?products_id=4347


mara el 20 d'agost de 2010 a les 21:06 #

Per això dic que la propera encarnació q he nascut d'un home ...


suallen el 4 de setembre de 2010 a les 11:43 #

Em va encantar la idea realment volia saber on comprar? .. .. .. Ajudeu-me realment sóc molt al · lèrgica a l'absorció de


suallen el 4 de setembre de 2010 a les 11:44 #

digues-me on et sembla? I muitooooo


Cath 17 desembre 2010 a les 17:35 #

Al lloc Mooncup mostra els distribuïdors al territori nacional

http://www.mooncup.co.uk/languages/pt/compre-o-agora.html

Jo vaig demanar la meva i estic ansiós per provar, parlar malament sense haver provat la ignorància és senar. Però els éssers humans són així, no és necessari en detriment del que coneixem per la bèstia mer prejudici.


Mariana Alves el 12 de febrer de 2011 a les 20:47 #

Hola, estic interessat en la compra d'aquest tipus d'amortidor. Com puc arribar fins aquí al Brasil


elisa el 5 de març de 2011 a les 24:32 #

Marilia - Gestió Ambiental - Rio Grande do Norte.
No crec que un gestor ambiental escriure el que he llegit ....' tornar a ser felicitats. Així que no camina cap endavant.
Hem de canviar els nostres hàbits per millorar el medi ambient, no l'ambient que hem de canviar la nostra culpa.
No sé si faria servir la Mooncup, però no descarta la idea perquè m'agrada tovalloles brutes ... i d'altra banda, jo no sé vostès, però quan vaig posar les mans brutes i la meva Piriquita OB s'embruta en la superfície quan s'usa l'externa tacada per bruts, perquè ... o tracti de no usar la Mooncup? Què passa amb tot això té una raó ... Crec que la majoria dels capitalistes capitalista gasta en pastilles que són més cars amb el temps que despesa un valor a una cosa que pot durar anys.


Babi (Piracicaba) el 30 d'abril de 2011 a les 20:17 #

Estic molt trist quan vaig llegir aquest ECOCHATOS termini, especialment quan sento això d'una gestió ambiental ha de saber que la quantitat de residus que produeix una dona per a tota la vida a causa dels sol ús absorbents és enorme.
És inacceptable per tancar d'aquesta manera les innovacions que se'ns presenten per reduir la nostra petjada de carboni ..

Anem a pensar en nosaltres! Tenim la capacitat de canviar els nostres hàbits i el nostre món conscient del medi ambient .. mai ve malament.
Quan la sang menstrual detesten també creiem que és una gran paradoxa .. és que estimem al nostre úter caracteriza.Devemos .. és d'aquesta vida és que es genera a partir del període que ens comuniquem amb el nostre cos, com aquesta dona .. és la nostra principal característica.
Diuen que és la dona de la menarquia ve més en contacte amb ella mateixa.
La menstruació és bonic i important!
És el que ens connecta amb la natura ... el cicle lunar afecta la nostra menstruació.
Com la gestió ambiental defensar la Mooncup ... ÉS UN CANVI D'HÀBITS gratis!


Tähteä el 2 de maig de 2011 a les 09:32 #

Babi, em va encantar el que vas escriure ... i jo estava feliç d'escoltar que viuen a prop de :)
Jo visc a Mombuca, regió Pira! :)
És petit, però no està bé,? rsrsrs
No tinc paraules per descriure el que em va agradar el teu comentari * __ *


WTF el 27 de juliol de 2011 a les 24:27 pm #

Nois, només defensar el medi ambient, respectant la diversitat d'opinió. En cas contrari, sempre es marca com ecochatos, i ningú escolta (a menys que ecochatos altres). Què hi ha de dolent en que no li agradava la copa, no per adaptar? Què passa amb la menstruació en forma d'orina repugnant, els excrements, el que és? Acceptar i respectar l'opinió d'altres de la mateixa manera que volen que la seva opinió a tractar.


Mor el 26 de setembre de 2011 a les 23:23 #

Aquest sistema de pseudo-gestió amb el nom de Marilia és un idiota, com totes les dones que estan disgustats pròpia sang, després de tot, la menstruació no és com orinar o excrements, oi?

De tota manera, només vols provar això si més no copitcho no ha de ser millor que els tampons OB i millor que aquells que deixen una olor horrible (després de tot, si és que és bastant apagada en el moment de la menstruació és una olor de la carronya) i que tots els zoam significa el medi ambient.

I ¡ai d'gatchenhas que juguen "súper higiènica," aixecar el cul allà, el que realment tenim és la mandra per rentar-se les mans en prendre la copa. Això és tot, jo fins i tot de gruix.


Rafaela 26 novembre 2011 a les 21:04 #

Persones,
Per a l'ús i crec que maaaaara!
Seguir utilitzant els seus tampons i diners externs llençar a les escombraries! Buit meva tassa, però sense cap problema ... Obre la teva ment, els pollastres!
Bjks


Publica un comentari
Nom:
Email:
Lloc Web:
Comentaris: